KKFO - Tidsmaskinen

KKFO Tidsmaskinen er beliggende på tre matrikler:

• Wittenberggade 8
  • Ungarnsgade 34
  • Moselgade 21

I Wittenberggade og Ungarnsgade har 0.-2. klasse deres baser. I Moselgade er der etableret en miniklub for 3. klasserne.

Børnene er tilknyttet, i hele klasser, en stue med faste voksne. Børnene møder de voksne fra KKFO'en i skolen idet Tidsmaskinen er tilknyttet Lergravsparkens Skole. Der samarbejdes på tværs af matriklerne, og vi opfatter de tre matrikler som ét hus med én personalegruppe.

Vi tror på, at børn har mange potentialer, og at det er vores opgave at skabe læringsrum, som giver plads til at gå på opdagelse sammen.

Vi har et ønske om at arbejde i et værdsættende og medbestemmende miljø, der understøtter både børn og medarbejdere i at tænke og handle kreativt til glæde for det pædagogiske arbejde og hverdag.