Trivsel

Lergravsparkens Skoles handlingsplan for god trivsel - mod mobning Lergravsparkens Skole afspejler det mangfoldige samfund, der omgiver den i nærmiljøet. Vi forsøger at skabe en åben og tolerant atmosfære - en rummelig skole med engagerede børn og voksne. Skolen skal være et sted, hvor alle trives godt og med hinanden. Skolen skal danne ramme om fællesskaber og være fri for mobning, og der skal være de bedst mulige fysiske, psykiske og æstetiske rammer. Med denne handlingsplan ønsker vi at forpligte alle - voksne og børn - til at reagere straks pa mobning, uanset hvem ̊ der er offer, medløber eller den der mobber.

De seneste tal over, hvordan det går med trivslen på LPS kan findes på Børne- og undervisningsministeriets side over uddannelsesstatistik: Statistik om Lergravsparkens Skole | Børne- og undervisningsministeriet (uddannelsesstatistik.dk)

god_trivsel_antimobning_0.pdf

Shape Created with Sketch.